Ką daryti jeigu negaunu el. laiškų?

Pašto dėžutės filtrai

Kartais Gmail, Yahoo ir kitos pašto dėžutės filtruoja ir kategorizuoja el. laiškus. Jeigu negaunate aplikacijos automatinių vizitų priminimų, aplikacijos pranešimų ir kitų laiškų, prašome įsitikinti, jog šie laiškai nenukeliavo į šlamšto ar reklamų dėžutes.

Jeigu randate mūsų laišką šlamšto dėžutėje, būtinai pažymėkite kaip ne šlamštą, taip duodami Gmail žinoti, jog šie laiškai yra svarbūs:

Pranešti, kad tai ne šlamštas

El. laiškų prenumerata

Įsitikinkite, jog aplikacijoje nesate atšaukęs (-usi) el. laiško prenumeratos:

  • Prisijunkite prie savo paskyros;
  • Nueikite į privatumo nustatymus:
    • Jeigu esate meistro klientas, aplikacijos apačioje spauskite: Paskyra > Privatumas
    • Jeigu esate meistras, šoniniame meniu spauskite: Planas > Planas
  • Įsitikinkite, jog prenumerata nėra atšaukta:

Jeigu po šių žingsnių el. laiško vis dar neradote, prašome susisiekti su mumis.