Ši „Įvyko klaida atvaizduojant kalendorių. Bandykite dar kartą.” žinutė yra rodoma kai atvaizduojant kalendorių aplikacijoje įvyksta klaida. Ši klaida gali būti sukelta naršyklės arba mobiliosios talpyklos.
Jeigu perkrovus puslapį ši žinutė vis dar rodoma, prašome sekti šiuos žingsnius:
- 9 atv. iš 10, ši problema pataisoma pravalius naršyklės, kuria naudojatės arba kuria įsirašėte mobiliąją aplikaciją, talpyklą (angl. cache). Sekite:
- Chrome naršyklės instrukcijos (lietuvių kalba)
- Kitų naršyklių ir įrenginių instrukcijos (anglų kalba su nuotraukomis)
- Jeigu ši žinutė, po naršyklės talpyklos pravalymo, vis dar rodoma – pilnai uždarykite ir paleiskite aplikaciją iš naujo. Jeigu tai nepadeda, ištrinkite ir įsirašykite aplikaciją iš naujo.
- Jeigu po šių žingsnių ši žinutė nedingo, prašome susisiekti su mumis!