Kokie vizitų priminimai yra siunčiami klientams?

El. paštas

Automatiškai yra išsiunčiami 2 vizito priminimo laiškai:

  • likus 2 dienoms (tik Premium)
  • likus dienai (visiems)

Iššokantys pranešimai

Klientui po vizito užsakymo arba grožio specialistui apsilankius savo aplikacijoje, iššoka šis pranešimų leidimo langas:

Jeigu klientas sutinka su šių pranešimų gavimu, jiems automatiškai yra išsiunčiami 2 vizito priminimo pranešimai: vienas likus 2 dienoms ir kitas vienai.

Daugiau informacijos kaip veikia iššokantys pranešimai ir kaip juos įjungti rasite čia.

Įrenginio kalendoriaus pranešimai

Mokamo plano partneriai turi galimybę susieti savo rezervacijų kalendorių su savo įrenginio kalendoriumi. Daugiau informacijos kaip ši funkcija veikia ir kaip ją įjungti rasite čia.

Po šios funkcijos įjungimo kiekvienas patvirtintas vizitas atsiras partnerio ir jo kliento įrenginių kalendoriuose ir likus valandai iki vizito jiems iššoks priminimas apie vizitą.

Ši funkcija nėra prieinama nemokamo plano vartotojams!

SMS

Automatiniai vizitų priminimai SMS žinute nėra siunčiami. Partneris pats gali išsiųsti SMS priminimą vos vienu „Siųsti SMS” mygtuko paspaudimu. Šis mygtukas atsiranda vizitų sąraše kai iki vizito lieka mažiau nei 2 dienos: