1. Koks Jūsų įrenginys?
Iššokančius pranešimus palaiko šie įrenginiai:
- iPhone ir iPad naudojantis prie pagrindinio ekrano pridėta aplikacija.
- Samsung naudojantis Samsung Internet arba Chrome naršyklėmis.
- Huawei ir Xiaomi naudojantis Chrome naršykle.
- Kompiuteriai naudojantis Chrome, Safari arba kita naršykle.
Jeigu Jūsų įrenginys yra vienas iš aukščiau pateiktų, prašome sekti toliau!
2. Ar patvirtinote pranešimų gavimo sutikimo langą?
Jums prisijungus kaip meistras (-ė) arba užsakius vizitą kaip klientas (-ė), turėtų iššokti toks langas:
Patvirtinus arba atmetus šį langą Jūsų mobilus įsimena Jūsų pasirinkimą ir priklausomai nuo pasirinkimo, mums leidžia arba draudžia siųsti iššokančius pranešimus į Jūsų mobilųjį.
iPhone ir iPad vartotojams šis langas išmetamas naudojantis tik prie pagrindinio ekrano pridėta aplikacija.
Jeigu suteikėte leidimą, tačiau vistiek negaunate šių pranešimų, arba atmetėte leidimą, tačiau persigalvojote, prašome sekti toliau!
3. Ar patikrinote savo mobiliosios naršyklės pranešimų nustatymus?
iPhone ir iPad
- Atidarykite nustatymus.
- Raskite ir atidarykite pranešimų nustatymus.
- Raskite aplikaciją ir ją paspauskite.
- Įsitikinkite, kad aplikacijos pranešimai yra įjungti.
Samsung, Huawei, Xiaomi ir kiti Android įrenginiai
Naudojantis pagrindine mobiliąja naršykle užsukite į www.grozissaviems.lt ir atidarykite svetainės pranešimų nustatymus:
- Atidarykite naršyklės nustatymus.
- Raskite ir atidarykite pranešimų nustatymus.
- Įsitikinkite, kad www.grozissaviems.lt pranešimai yra įjungti.
Chrome naršyklės pavyzdys iš Samsung mobilaus:
Jeigu pranešimai nustatymuose yra įjungti, tačiau vistiek negaunate šių pranešimų, prašome sekti toliau!
4. Ar pabandėte įsirašyti mobiliąją aplikaciją iš naujo?
Jeigu naudojatės meistro arba savo mobiliąja aplikacija, ištrinkite aplikaciją iš savo mobilaus. Naudojantis pagrindine mobiliąja naršykle nueikite į savo svetainę, prisijunkite ir parsisiųskite mobiliąją aplikaciją iš naujo.