Kai Jūsų planui lieka mažiau nei savaitė, mes įkeliame sąskaitą. Jeigu per 3 darbo dienas sąskaita nebuvo įkelta ir Jus domina pratęsti savo planą arba kyla klausimų, prašome susisiekti su mumis.
Įkeltą sąskaitą įmanoma apmokėti dviem būdais:
Apmokėti per atsiųsto el. laiško nuorodą
Atidarykite gautą el. laišką ir paspauskite „Apmokėkite šią saskaitą” nuorodą. Atidarytame mokėjimo lange pasirinkite mokėjimo būdą ir suveskite mokėjimo duomenis:
Apmokėjus sąskaitą Jūsų planas bus pratęstas automatiškai. Jeigu el. laiško negavote arba apmokėjimo nuoroda neveikia, prašome skaityti toliau ir ją apmokėti naudojantis savo aplikacija arba svetaine.
Apmokėti iš aplikacijos
Atidarę aplikaciją įsitikinkite, jog Jums sąskaita buvo įkelta. Nuėję į sąskaitų sąrašą, prie neapmokėtos sąskaitos, paspauskite „Sumokėti” nuorodą. Atidarytame mokėjimo lange pasirinkite mokėjimo būdą ir suveskite mokėjimo duomenis:
Apmokėjus sąskaitą bet kuriuo būdu, Jūsų planas bus pratęstas automatiškai. Jeigu kažkas neveikia, reikalinga pagalba arba neišeina apmokėti sąskaitos, susisiekite su mumis!