1. Kaip SMS priminimų mygtukai veikia?
Pakeitus vizito laiką, jį patvirtinus arba atšaukus, arba likus 48 valandoms iki vizito atsiranda toks mygtukas SMS priminimui išsiųsti vos vienu paspaudimu. Paspaudus „Siųsti SMS priminimą“ mygtuką, Jūs būsite nukreipti (-a) į žinučių aplikaciją, kur kliento tel. numeris ir žinutė su vizito detalėmis bus užpildyti automatiškai.
2. Ką daryti jeigu SMS mygtukai neužpildo tel. numerio arba žinutės?
Jeigu paspaudus mygtuką Jums buvo atidaryta žinučių aplikacija, tačiau tel. numerio (nr. 1) arba žinutės (nr. 2) laukai nubuvo užpildyti, prašome įsitikinti, jog Jūsų žinučių aplikacija nėra Messenger (nr. 3), WhatsApp, Telegram ar kita rankiniu būdu nustatyta žinučių aplikacija. Štai keletas nuorodų kaip atstatyti žinučių aplikaciją:
Jeigu šie žingsniai nepagelbėjo, prašome susisiekti su mumis.
3. Ką daryti jeigu SMS mygtukai užpildo neteisingą tel. numerį arba žinutę?
Jeigu paspaudus mygtuką, įvestas tel. numeris arba žinutė yra neteisingi, prašome įsitikinti:
- jog klientas turi teisingai užregistruotą tel. numerį Jūsų sistemoje;
- jog kalendoriuje atvaizduoto vizito detalės yra teisingos;
Jeigu neradote klaidos kliento ir vizito detalėse, prašome susisiekti su mumis.
4. Kita problema?
Prašome susisiekti su mumis.